Oro uostą Durbane saugo Betafence tvora

Securifor – tai aukšto saugumo sistema, kuri King Shaka oro uostui padėjo pasiruošti 2010 metų Pasaulio futbolo čempionatui.

Pasiruošimas pasaulinei futbolo šventei

2010 m. Pietų Afrikoje buvo surengtas Pasaulio futbolo čempionatas. Čempionato metu buvo tikimasi sulaukti masinio svečių ir futbolo fanų antplūdžio. Kadangi senas Durbano oro uostas negalėjo būti padidintas ir modernizuotas iki reikalaujamo lygio, buvo nuspręsta pastatyti visiškai naują struktūrą,  atitinkančią esamus logistikos iššūkius.

Dviejų lygmenų apsauga

King Shaka oro uosto perimetro apsaugai skirtą konkursą laimėjo Betafence. Šis projektas buvo padalintas į dvi zonas:

  • oro uosto teritorijos išorinis aptvėrimas
  • oro uosto teritorijoje esančių pastatų aptvėrimas

Pirmajai zonai reikėjo parinkti itin aukšto saugumo sistemą, kuri apsaugotų nuo galimo vandalizmo ir įsibrovėlių patekimo į oro uosto zoną. Antroji zona – iš esmės turėjo atskirti kai kurias oro uosto teritorijos zonas ir pastatus.

Patvari Securifor tvora

Durbano oro uosto teritorijos apsaugai buvo pasirinktos 358 Dublo ir 358 Singleskin – tai dviejų tipų aukšto saugumo Securifor tvoros. Šios dvi sistemos buvo įrengtos ant stulpelių su dvigubomis lenktomis alkūnėmis ir ant jų pritvirtintais skustuvo juostos ritiniais. Securifor panelės tinklo akys yra labai siauros, todėl ji yra sunkiai įveikiama – tiek bandant perlipti per viršų, tiek bandant perkirpti panelės vielas. Taip pat ši tvora yra visiškai skaidri, todėl yra užtikrinamas efektyvus stebėjimo kamerų darbas. Kuro sandėlio ir valdymo bokšto apsaugai taip pat buvo pasirinktos Securifor Dublo ir Singleskin sistemos. Durbano oro uosto teritorijoje buvo įrengta 10 km. ilgio tvora.

Securifor 3D panelės atskiria automobilių aikšteles

Taip pat buvo reikalaujama atskirti keletą komercinių teritorijų oro uosto zonoje. Kadangi šios zonos pasižymi neaukštu rizikos lygiu, jų apsaugai buvo galima įrengti Betaview sistemą, paremtą Securifor produktų asortimentu. Panelės buvo sumontuotos ant Bekafix Super Secure stulpelių su plieniniais, apsauginį varžtą turinčiais fiksatoriais. Ši sistema yra stilingesnė, todėl puikiai dera prie architektūros bei pastatų. Dėl poliesterio dangos panelės yra atsparios agresyviai aplinkos įtakai daugelį metų. Automobilių stovėjimui skirtos vietos ir keli visuomeniniai pastatai buvo aptverti su Betaview sistema.

Net 5 mln. keliautojų per metus

King Shaka tarptautinis oro uostas (KSIA) buvo atidarytas 2010 m. gegužės 1 d., kai buvo likęs lygiai vienas mėnesis iki Pasaulio futbolo čempionato. Jo statybos kainavo 900 mln. dolerių. 2013 m. šis oro uostas sulaukė 5 mln. keleivių, keliaujančių 50.000 orlaivių.

This entry was posted in Naujienos. Bookmark the permalink.